Wprowadzenie do Oddechu Kwantowego (z materiałów WingMakers – dodatek do V wywiadu z Doktorem Nerudą – tłumaczenie moje)

Oddech Kwantowy jest głównym narzędziem procesu Suwerenność-Integralność. Cudowną rzeczą związaną z oddechem jest to, że jest zawsze z Tobą, począwszy od pierwszego aż po ostatnie doświadczenie w tym świecie. Każdy go ma, jest zawsze tam gdzie Ty i zakotwicza Cię w teraz.

Poniżej krok po kroku przedstawiamy proces zalecany podczas stosowania Oddechu Kwantowego. Jednocześnie sugerujemy, byś z otwartością przystosował go do swojego stylu, preferencji i zdolności.

KROK 1: Zadeklarowanie celu

Oznacza to po prostu, że przed rozpoczęciem cyklu oddechowego należy określić intencję. Ogólnie rzecz biorąc Pauzę Kwantową można wykonywać w dwóch stanach:
1.Robię to dla całej ludzkości.
2.Robię to dla szczególnej grupy ludzi (dla siebie, przyjaciół, rodziny).
Pierwszy stan jest oczywisty, drugi może wyglądać bardzo różnie. Na przykład można stosować oddech kwantowy do sytuacji, która wymaga wybaczenia lub współczucia w obrębie najbliższej rodziny albo w stosunku do siebie. Bez względu na charakter celu, zaleca się zadeklarowanie go przed wzięciem pierwszego oddechu. Jest to Twój punkt wyjścia do całej sesji oddechowej.

KROK 2: Oddech podstawowy (2-4 cykle)

Jeśli chodzi o oddech, to pauza kwantowa składa się z czterech równych części. Wdech (przez nos) > zatrzymanie > wydech (przez usta) > zatrzymanie. Ów 4-częściowy proces nazwiemy cyklem. Każdy cykl dzieli się na dwa segmenty:
1.Wdech – zatrzymanie, czyli JA JESTEM (JESTEM) – Suwerenna
2.Wydech – zatrzymanie, czyli MY JESTEŚMY (JESTEŚMY) – Integralni

Po zadeklarowaniu intencji wykonaj 2 – 4 cykle oddechowe, nie starając się czegokolwiek wizualizować, myśleć czy odczuwać. Ten krok służy po prostu wyciszeniu, skoncentrowaniu świadomości i pełnemu skupieniu w teraz.

KROK 3: Uwaga skierowana na pojęcia (3 – 5 cykli)

Po wyciszeniu i skoncentrowaniu się wyobraź sobie, że ze środka Ziemi wychodzi pionowa linia lub kolumna, która przechodzi przez Twoją szyszynkę i biegnie w górę do nieskończoności. Wdech ma swój początek w jądrze Ziemi i w miarę jak wdychasz powietrze, pionowa linia wznosi się przez Ciebie do nieskończoności ponad głową. Podczas zatrzymania po wdechu wyobraź sobie, że pole świadomości JA JESTEM łączy się czy zlewa z przebiegającą przez Ciebie pionową kolumną.

Podczas wydechu wizualizuj poziomą linię wychodzącą z obszaru serca i rozciągającą się po obu stronach przez barki. Zobacz jak linia ta otacza Ziemię. Podczas zatrzymania po wydechu, wyobraź sobie, że pole MY JESTEŚMY łączy się z poziomą linią. Wizualizacja JESTEŚMY łączy Cię z ludzkością i życiem na Ziemi.

Nie musisz koniecznie widzieć jakichś niezwykle wyraźnych, kolorowych obrazów i nie oceniaj siebie krytycznie, jeśli nie wizualizujesz jak na kinowym ekranie i ze szczegółami. Chodzi o wyobrażenie sobie tych wysublimowanych pojęć po swojemu i wystarczy, jeśli po prostu będziesz kierować na nie uwagę.

Pojęcia JA JESTEM i MY JESTEŚMY, w przeciwieństwie do programowania serwowanego przez telewizję, Internet i codzienne otoczenie, wspierają Twoją służbę prawdzie. To, jak je wizualizujesz nie podlega ocenie. Chodzi o to, że kierowanie ku nim uwagi samo w sobie poluzowuje więzy programowania pochodzącego z Hologramu Oszustwa.

KROK 4: Soczewki Cnót Serca (3 – 5 cykli)

Każdorazowo podczas wdechu możesz przywołać jedną lub więcej cnót serca. Na przykład robiąc wdech wyobraź sobie przebaczenie jako soczewkę otaczającą całe Twoje ciało. Możesz teraz przez nią patrzeć, gdy ona obejmuje całe Twoje jestestwo. Jesteś przesycony przebaczeniem. Podczas zatrzymania pozwalasz, by nabrało intensywności i objęło Cię jak przezroczyste pole energii.

Przechodząc do wydechu uwalniasz przebaczenie lub jakąkolwiek inną cnotę serca, na której się koncentrujesz. Ma to związek z Twoją intencją, więc kierujesz daną cnotę do całej ludzkości lub do określonej grupy (rodziny, kolegów z pracy, przyjaciół, sąsiadów, zwierząt, roślin, itp.) albo do siebie samego.

Podczas tego procesu ważne jest, byś kierował cnoty serca również ku sobie. Trzeba, abyś wybaczył sobie, miał dla siebie współczucie i zrozumienie, a także doceniał samego siebie. Niekiedy najlepiej robić to pod koniec dnia, za to podczas dnia skupiać się na ludzkości i na innych, ale jest to proces indywidualny i to Ty zdecydujesz, co najlepiej się sprawdzi w Twoim przypadku.

KROK 5: Zakończenie

Kiedy czujesz, że proces dobiega końca, możesz wysłać Stwórcy wdzięczność używając obrazu pionowej linii wiodącej ku nieskończoności. Następnie obejmij myślą całą sesję i wyobraź sobie, że zostaje skompresowana do rozmiaru ziarnka grochu czy małego kamyka i skwapliwie umieszczona w Twojej szyszynce, która będzie mogła ją wchłonąć i transmitować.

Następnie rozwiąż całą sesję, otwierając oczy i oznajmiając: „Dokonało się”. Nie żywisz żadnych przekonań czy życzeń co do jej wyniku. Wychodzisz z niej w stanie neutralnym.

Dodatkowe sugestie:

Skondensowana wersja Pauzy Kwantowej: kiedy będziesz praktykować takie oddychanie przez okres 2-3 tygodni, zastanów się w jaki sposób stworzyć wersję skondensowaną, która pozwoli Ci przenieść doświadczenie pięciostopniowej sesji do okresu trwającego 30 sekund, potem 10 sekund i w końcu 3 sekundy. Polega to na skondensowaniu doświadczenia (a nie aspektu oddechowego) pauzy kwantowej w niewielki segment czasowy, który można będzie zastosować do doświadczeń w czasie rzeczywistym – podczas rozmowy telefonicznej, spotkania, prowadzenia samochodu, rozmowy z partnerem – i przywołać doświadczenie bez formalnych wymogów czasowych, jakie narzuca struktura pięciu kroków.

Kontrolowanie oddechu: nie ma takiej zależności, że im dłużej trwają poszczególne części segmentów, tym lepsze rezultaty osiągniesz. Taka korelacja nie istnieje. Jednak podczas wchodzenia w późniejsze kroki procesu pauzy kwantowej uwaga koncentruje się na oddechu nieco mniej. Pozwalasz, by oddech sam się regulował, zaś Twoja uwaga może się przenieść do stanów zorientowanych bardziej na wyobraźnię i uczucia.

Cel: celem pauzy kwantowej nie jest opuszczenie ciała, „duchowe” doświadczenie czy wywołanie jakiegoś „pozytywnego” doznania. Celowo nie chodzi tu o coś z takiego obszaru. Nie jest zaprojektowana, by tworzyć doświadczenia dla umysłu czy kreować wizualizacje innego świata. Jeśli zobaczysz, odbierzesz lub wyczujesz cokolwiek niezwiązanego z Twoim celem, delikatnie lecz stanowczo to oddal.

Postawa: w przeciwieństwie do medytacji, oddech kwantowy nie wymaga szczególnej postawy ciała. Można go praktykować na leżąco przed snem lub po przebudzeniu. Można to robić na stojąco czy na siedząco. Oddech kwantowy nie jest medytacją dla instrumentu ludzkiego. To ćwiczenie behawioralne mające na celu przejawienie stanu świadomości Suwerenność – Integralność.

Synchronizacja: jeśli będziesz zaczynać praktykowanie oddechu kwantowego na początku pełnej godziny, zsynchronizujesz się z innymi i rozszerzysz energię. Nieważne, która to będzie godzina doby, lecz jeśli możesz, zaczynaj na początku pełnej godziny.

Poniżej krótkie wyjaśnienie niektórych pojęć – więcej na ich temat w materiałach Wingmakers na www.wingmakers.pl, szczególnie w V wywiadzie z Doktorem Nerudą:

Cnoty Serca: Wdzięczność, Współczucie, Przebaczenie, Skromność (Pokora), Zrozumienie, Dzielność

Hologram Oszustwa – iluzoryczny matriks, w którym żyją sterowane programami instrumenty ludzkie.

Instrument ludzki – ewoluujący według określonych torów interfejs wypełniony zintegrowanymi z nim implantami funkcyjnymi zapewniającymi perfekcyjne odtwarzanie programów.

JA JESTEM – SUWERENNA (jestem wolną, indywidualną Istotą)

MY JESTEŚMY – INTEGRALNI (jesteśmy częściami Całości, jesteśmy Jednością)

Pauza Kwantowa osłabia działanie implantów funkcyjnych i pozwala wydostać się z sideł programowania.

Więcej tekstów Wingmakers na tym blogu: patrz wpis „Suwerenna – Integralna”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *